Plaza de parking en venta en Sant Feliu de Llobregat

8
Plaza de parking en venta en Sant Feliu de Llobregat
Datos básicos
  • 03351
  • 32.500
  • 40 m2(813 €/m2)
  • Barcelona
  • Sant Feliu de Llobregat
Detalles
32.500

Descobreix aquesta oportunitat única de fer-te amb dues places de parking situades al cor de la vila de Sant Feliu de Llobregat, a la c/ J Batllori. Amb una superfície total de 40 m2, aquestes places són perfectes per a aquells que necessiten espai per a un cotxe gran o simplement volen gaudir de la comoditat de tenir un aparcament assegurat.

La seva ubicació és immillorable, a pocs minuts de la c/ Rectoria i de la plaça de la Vila, així com a prop de l'ajuntament. La porta automàtica ofereix un accés fàcil i segur, ideal per a aquells que busquen comoditat i tranquil·litat. No deixis passar aquesta oportunitat! Contacta'ns per més informació i vine a veure-ho!
  • hace 3 días
  • 40 m2
  • 812,5 €/m2
Contactar
Compartir
Tu opinión
×Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso. Más información.