Casa en venta en Argentona

12
Casa en venta en Argentona
Datos básicos
  • CAV
  • 595.000 €
  • 282 m2(2.110 €/m2)
  • Barcelona
  • Argentona
  • Bien
  • 1.995(31 años)
  • Independiente
Distribución e instalaciones
  • 5 (dobles 2, interiores 3)
  • 1
  • 1
  • 1
Certificado energético
etiqueta energética
Detalles
595.000 €
Des de les Finques Solé presentem aquest magnífica casa aparellada de 280 m2 a la zona residencial de Can Serra Lladó (Argentona), distribuïda en tres plantes i pensada per gaudir d’amplitud, comoditat i molta llum natural.

La planta principal disposa d’un ampli saló-menjador amb sortida a l’exterior, una cuina office completament equipada i un lavabo de cortesia.

A la zona de nit hi trobem 5 dormitoris amplis i exteriors, 2 banys complets.

A la planta -1 disposa d’un garatge amb capacitat per a 2 o 3 vehicles i una sala polivalent, perfecta com a zona de jocs, despatx, gimnàs o espai d’emmagatzematge.

Un habitatge molt lluminós i a tres vents, amb totes les estances exteriors i una ubicació privilegiada, a prop de la llar d’infants i de tots els serveis.

Una excel·lent oportunitat per a famílies que busquen espai, tranquil·litat i qualitat de vida a Argentona.
  • hace 29 días
  • Bien
  • 282 m2
  • 2.109,93 €/m2
  • Independiente
  • 5
  • 1
  • 1
  • 1995
Características
Aire acondicionado | Chimenea | Zonas ajardinadas
Contactar
Compartir
×Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso. Más información.