Piso en venta en Badalona

12
Piso en venta en Badalona
Datos básicos
  • LB382
  • 382.000
  • 114 m2(3.351 €/m2)
  • Barcelona
  • Badalona
  • Reformado
  • 1.995(31 años)
Distribución e instalaciones
  • 3
  • 3 (dobles 2, interiores 1)
  • 2
  • 1
Varios
  • Acumuladores calor azul
Certificado energético
etiqueta energética
Detalles
382.000
Des de les Finques Solé presentem aquest fantàstic pis d'uns 90 m2 útils, situat a Lloreda, Badalona, dins d’una urbanització i en una ubicació excel·lent, a prop de tots els serveis i amb ràpid accés a l’autopista.

L’habitatge està recentment reformat i llest per entrar a viure, i ofereix molta llum natural gràcies al fet que és completament exterior.

Disposa de 3 habitacions, dues dobles i una individual, i 2 banys complets recentment reformats amb plat de dutxa, un d’ells en suite.

Compta amb una moderna cuina americana oberta al menjador i al saló, creant un espai ampli i funcional. També disposa de galeria/bugaderia i una agradable terrassa d’uns 8-9 m2 amb vistes obertes.

A més, inclou una plaça d’aparcament a la mateixa finca, amb seguretat, i existeix la possibilitat d’adquirir una segona plaça, negociable, si es necessita.

Un habitatge ampli, lluminós, totalment exterior i reformat, en una zona ben comunicada i envoltada de tots els serveis necessaris. Ideal per entrar-hi a viure sense necessitat de fer cap reforma.
  • hace 10 días
  • Reformado
  • 114 m2
  • 3.350,88 €/m2
  • 3
  • 2
  • 1995
Características
Aire acondicionado | Galería acristalada | Urbanización cerrada
Contactar
Compartir
Tu opinión
×Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso. Más información.