Casa en venta en Castellar del Vallès

12
Casa en venta en Castellar del Vallès
Datos básicos
  • G11.472
  • 275.000
  • 280 m2(982 €/m2)
  • Barcelona
  • Castellar del Vallès
  • Bien
  • 1.830(195 años)
  • Independiente
Distribución e instalaciones
  • 5 (dobles 3, interiores 2)
  • 2
Certificado energético
etiqueta energética
Detalles
275.000
T’imagines viure en una casa amb història, però amb totes les comoditats actuals? PERITAX INMOBILIARIA t'ofereix aquesta propietat, construïda l’any 1830 i reformada en diverses etapes (1925 i 2010), situada a la part baixa de la urbanització de Sant Feliu del Racó. Un entorn tranquil, verd i amb encant, ideal per als amants de la natura i la vida pausada.

Amb una superfície construïda de 280 m2 i accés des de dos carrers, aquesta casa de dues plantes ofereix espais amplis, lluminosos i plens de caràcter.

Des de la porta principal restaurada, entrem a una acollidora molt àmplia cuina que connecta amb una sala d'estar de 28 m2, amb sostres originals que conserven l'essència de l’època. A la planta superior, una cuina menjador de 17 m2, 5 habitacions (3 dobles i 2 individuals), 2 banys complets, safareig i dos espais polivalents perfectes com a biblioteca, zona de jocs o espai de lectura.

A l’exterior, podràs gaudir d’un pati de 60 m2 així com d’una zona amb alzines que aporta frescor i ombra, on també hi ha espai per a l’aparcament.

La casa manté finestres originals amb doble vidre, instal·lació elèctrica renovada, calefacció de gasoil, i una atmosfera que combina a la perfecció encant rústic i comoditat contemporània.

Una oportunitat única per als qui busquen una llar amb caràcter i espais versàtils en un entorn privilegiat.

Truca'ns i demana més informació i planifiquem una visita.Disponibilitat de la finca a acordar. L´oferta està subjecta a canvis de preu o retirada del mercat sense avís previ. Les dades exposades incloses les mesures tenen caràcter merament orientatiu. El preu no inclou despeses notarials, registrals ni impostos. Correspon al comprador el pagament dels següents impostos i despeses: (i) en els primers lliuraments d´habitatges (obra nova) l´IVA i l'AJD; (ii) en les segones i ulteriors lliuraments d´habitatges (habitatges de segona mà) el pagament de l'ITP; (iii) l´aranzel notarial i registral en tots dos casos. Per a la resta de la informació exigida per la normativa estatal i autonomica pot dirigir-se a les nostres oficines o bé trucar al 937127749.
  • ayer
  • Bien
  • 280 m2
  • 982,14 €/m2
  • Independiente
  • 5
  • 2
  • 1830
Contactar
Compartir
Tu opinión
×Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso. Más información.