Casa en venta en La Roca del Vallès

5
Casa en venta en La Roca del Vallès
Datos básicos
  • CT460
  • 460.000
  • 153 m2(3.007 €/m2)
  • Barcelona
  • La Roca del Vallès
  • Bien
  • Independiente
Distribución e instalaciones
  • 5 (dobles 4, interiores 1)
  • 3
Certificado energético
etiqueta energética
Detalles
460.000
Des de Finques Solé presentem dues cases d'obra nova situada al casc antic de la Roca del Vallès.

El primer habitatge consta de 4 habitacions, una d'elles amb format suite i 3 banys en total, distribuïts entre dues plantes. Disposa també d'una cuina oberta juntament amb un ampli saló amb sortida oberta a una terrassa i al jardí. Aquest habitatge també disposa de pàrquing.

Pel que fa al segon habitatge consta de 5 habitacions, una d'elles amb format suite i 3 banys en total, distribuïts entre dues plantes. Disposa també d'una cuina oberta d'estil office i un saló menjador amb sortida directa a la terrassa.

Pel que fa a l'habitatge, aquesta rep molta llum solar i permet unes espectaculars vistes del poble de la roca.

Està situada en una zona tranquil·la, propera a molts serveis com: escoles, metges, transport públic, etc. i també cal destacar la proximitat amb grans nuclis urbans, sent a 7 minuts de Granollers, 15 minuts de les platges del maresme i a tan sols 3 minuts de l'AP-7, cosa que permet arribar a Barcelona en uns 30 minuts.

Ideal per a famílies, o per a qui busqui una zona tranquil·la, però que disposi de les mateixes virtuts que els nuclis urbans.

DES DE 460.000 €

*La piscina de la imatge no va inclosa en el preu.
  • ayer
  • Bien
  • 153 m2
  • 3.006,54 €/m2
  • Independiente
  • 5
  • 3
Contactar
Compartir
Tu opinión
×Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso. Más información.