Casa en venta en Vacarisses

12
Casa en venta en Vacarisses
Datos básicos
  • RA1447
  • 480.000
  • 286 m2(1.678 €/m2)
  • Barcelona
  • Vacarisses
  • Reformado
  • 1.960(65 años)
  • Independiente
Distribución e instalaciones
  • 4 (dobles 4)
  • 2
  • 1(40 m2)
Certificado energético
  • D
Detalles
480.000
RA1447 CASA DE DISSENY A VACARISSES AMB VISTES A LA NATURA I A MONTSERRAT – 10M DE FAÇANA – REFORMADA INTEGRAMENT – MENJADOR/SALA D'ESTAR AMB CUINA INTEGRADA I SORTIDA A TERRASSA AMB VISTES ESPECTACULARS – 4 HABITACIONS – 2 BANYS– GRANDIÓS GARATGE/LOCAL - JARDÍ

Desperta't cada dia envoltat d’una pau que només la natura pot oferir, amb la llum filtrant-se suaument per les finestres i les muntanyes de Montserrat alçant-se davant teu com una obra d’art eterna, canviant de colors i formes amb cada alba i cada capvespre.

A Vacarisses, al privilegiat carrer Montserrat, aquesta casa és molt més que un lloc on viure: és un refugi on respirar, reconnectar i gaudir. Imagina’t esmorzant a la teva terrassa mentre el sol acaricia l’horitzó, celebrant sopars íntims sota un cel estrellat o deixant que la quietud del pati de 100 m2 t’ompli d’una sensació de calma inigualable després d’un dia atrafegat.

Un espai dissenyat per inspirar, acollir i fer-te sentir que cada moment aquí és especial.

- HABITATGE

Planta baixa (nivell, carrer):

-Espectacular garatge/local ampli amb capacitat per a diversos vehicles.
-Sortida directa a un jardí amb vistes impressionants a Montserrat, perfecte per crear-hi una zona chill-out, fer-hi una piscina, el que vulguis per gaudir de l'aire i la natura.

Planta primera (planta principal):
-Sala menjador espaiosa, molt lluminosa, amb cuina integrada de disseny, creant un únic ambient modern i funcional.
-Accés directe a una superterrassa amb vistes privilegiades a les muntanyes.
-Habitació principal amb Suite.
-Habitació amb sortida a la Terrassa.
-Habitació amb sortida a un Balcó.
-Habitació.
-Bany molt espaiós de disseny

✨ T’AGRADARÀ SABER...

T’agradarà descobrir que aquesta casa ha estat reformada amb un estil actual i ple de personalitat, transformant cadascun dels seus espais en zones còmodes i acollidores. Les vistes a Montserrat són un autèntic luxe natural que podràs gaudir des del menjador, la terrassa o el pati, omplint la casa de llum i serenor. La distribució oberta amb cuina integrada crea un ambient ideal per compartir moments, i els espais exteriors permeten viure a l’aire lliure com sempre has somiat. Tot plegat, en un entorn tranquil i molt ben connectat amb Terrassa, Manresa i Barcelona.

- Vacarisses – Carrer Montserrat
✨ Una casa de disseny, lluminosa, moderna i envoltada de natura… ideal per començar una nova vida.

Contacta amb nosaltres i vine a descobrir-la.
T’enamorarà al primer moment.
  • hace 3 días
  • Reformado
  • 286 m2
  • 1.678,32 €/m2
  • Independiente
  • 4
  • 2
  • 1960
Contactar
Compartir
Tu opinión
×Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso. Más información.